Associazione Intercomunale dei Comuni di Arzene,
San Martino al Tagliamento e Valvasone
PIAZZA MUNICIPIO, 1 - 33098 ARZENE
TEL. 0434/89044 FAX. 0434/899315
SINDACO: LUCIANO SCODELLARO
PIAZZA UMBERTO I - 33098 SAN MARTINO AL TAGLIAMENTO
TEL. 0434/88088 FAX. 0434/88307
SINDACO: DR. GIANPAOLO D'AGNOLO
PIAZZA MERCATO, 1 - 33098 VALVASONE
TEL. 0434/89022 FAX. 0434/899220
SINDACO: MARKUS MAURMAIR
Il teritori de Associazion Intercomunâl dai Comuns di Darzin, San Martin dal Tiliment e Voleson al cuvierç une superficie di 47,75 Kmq, par une popolazion resident al 15.12.2008 di 4826 abitants.
Al è un teritori situât inte alte planure furlane a une altece di cirche 65 m. snm., delimitât a soreli jevâte e a soreli a mont, rispietivamentri, dal jet dai flums Tiliment e Medune, che tal cors dai secui e an modelât e creât fisicamentri chescj biei lûcs caraterizâts di une vegjetazion vivarose e di paîs di sigûr atrat artistic e architetonic.
Il teritori par la posizion geografiche che al cuvierçal è facilmentri rivabil, in fats, al è colegât cun impuartantis viis di comunicazion:
Il teritori, cun di plui, al è traviersât di impuartantis stradis come:
Il teritori al è facilmentri rivabil acje in tren grazie a la linee Vignesie -Udin -Triest, viodude la presince de stazion di Cjasarse (5 Km). Gli aeropuarts plui dongje a son chei di Rochi dai Legjonârs e Trevîs.
Il teritori al si cjate a une distanze di 20 Km di Pordenon e 35 Km di Udin.
L’ambito territoriale dell’Associazione Intercomunale dei Comuni di Arzene, San Martino al Tagliamento e Valvasone, copre una superficie complessiva di 47,75 Kmq, per una popolazione residente al 15.12.2008 di 4826 abitanti.
Si tratta di un territorio situato nell’alta pianura friulana ad un’altezza media di circa 65 m. slm., delimitato ad est e ad ovest rispettivamente dall’alveo dei Fiumi Tagliamento e Meduna, i quali nel corso dei secoli hanno forgiato e plasmato fisicamente questi ameni luoghi ricchi di vegetazione e di abitati di indubbio fascino artistico ed architettonico.
Il territorio per la posizione geografica in cui si trova è facilmente raggiungibile; infatti, è collegato ad importanti vie di comunicazione:
Il territorio, inoltre, è attraversato da importanti strade provinciali:
E raggiungibile molto facilmente anche tramite treno grazie alla linea Venezia - Udine – Trieste, vista la presenza della vicina stazione di Casarsa della Delizia (5 Km).
Gli aeroporti più vicini sono quelli di Ronchi dei Legionari e di Treviso.
Il territorio inoltre dista 20 Km da Pordenone e 35 Km da Udine.